Veelgestelde vragen
Wat zijn de levertijden?
Gemiddelde levertijden
Wij streven naar de beste prijs-kwaliteitsverhouding van ons producten. Daarom kiezen wij ervoor om de producten direct vanuit de leverancier te versturen.
Hierdoor kunnen wij enorm besparen op transport, opslag, verpakkings en verzendkosten waardoor wij de producten tegen de scherpste prijs kunnen aanbieden.
Bestellingen worden binnen 24-uur verwerkt. De gemiddelde levertijd voor bestellingen in Nederland bedraagt 7-15 dagen en 15-30 voor bestellingen in België.
Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen worden 100% GRATIS bij jou thuis bezorgd. De verzendkosten nemen wij voor eigen rekening. Een minimale onderwaarde is niet van toepassing.
Betalingsmethodes
De betaalmethodes die je bij ons kunt gebruiken zijn: IDEAL, Bancontact, Visa, MasterCard, American Express, Maestro en Apple Pay.
Bij Everley betaal je altijd in een SSL-beveiligde omgeving. Dit betekent dat je betalingsgegevens versleuteld worden en veilig verwerkt zijn, zodat niemand anders deze kan inzien. Zo kun je met een gerust hart bestellen!
Klantenservice & Contact
Wij staan 24/7 voor je klaar om je te helpen met al je vragen over producten of bestellingen. Of je nu advies nodig hebt, een vraag hebt over je order of ergens anders hulp bij zoekt, je kunt altijd op ons rekenen.
Neem gerust op elk moment contact met ons op via info@everley.nl. Ons vriendelijke en deskundige team helpt je graag verder, zodat jij je nergens zorgen over hoeft te maken. Jouw tevredenheid is onze prioriteit!
Ruilen & Retourneren
Je kunt je bestelling tot 30 dagen na ontvangst retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen twee weken na ontvangst van de retourzending op je rekening staat.
Eenvoudig retourneren in 3 stappen:
Stap 1: Stuur ons een E-mail met daarin je vraag, opmerking of probleem. Vul vervolgens het retourformulier in.
Download hier het retourformulier en vul deze volledig in. hier
Stap 2: Stuur je bestelling op.
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres wat aangegeven staat op het retourformulier. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track & Trace code. Als verzender ben jij verantwoordelijk, zo voorkomen wij misverstanden!
Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening.
Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag zo snel mogelijk weer op je bankrekening staat.
Retour/verzendkosten zijn voor eigen rekening!